Pisząc poprzedniego posta natrafiłem na ciekawy wpis dotyczący właśnie zabudowy samochodów. Zabudowa aut, przede wszystkim ma ogromne znaczenie w transporcie międzynarodowym. Otóż standardowa zabudowa samochodów jest dostosowana do 2,2 metra. Wysokość auta, przekraczająca 3,2 metra pociąga za sobą drastyczne konsekwencje finansowe. Auta przekraczające tę wysokość płacą nawet czterokrotnie większe opłaty za przejazd tunelami w Europie Zachodniej. Bez względu na to, jaki ładunek znajduje się w samochodzie. Zabudowa aut, nie ogranicza się więc do samochodów osobowych czy niewielkich (lekkich) aut dostawczych, ale także do dużych aut ciężarowych. Nie spodziewałem się, że zabudowa może mieć tak ogromne znaczenie. Tak samo, jak nie spodziewałem się, że niektóre firmy montują zabudowy o regulowanej wysokości.
W Polskich warunkach, również takie rozwiązanie powinno świetnie funkcjonować. Nasza infrastruktura dysponuje tunelami o różnej średnicy. Jednak, patrząc na obrazek, nie wszyscy potrafią się do tego dostosować.
bardzo ciekawy wpis https://mobiltech.com.pl/
OdpowiedzUsuń